Nu sunt produse în coş.
Cum cumpăr?
Total produse
Finalizare comandă

Cum cumpăr

Bine ați venit în magazinul online Farmec!

Am dezvoltat acest magazin pentru a vă oferi posibilitatea de a alege în liniște din cele peste 260 de produse Farmec prezentate, produsele care vi se potrivesc cel mai bine.
Pentru o experiență plăcută vă rugăm să citiți materialul de mai jos, iar dacă aveți întrebări le așteptăm cu drag pe adresa comenzi@farmec.ro sau la numerele de telefon 0372 647 182 / 0734 881 139, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8-16.

Spor la cumpărături!
Echipa de vânzări online Farmec


Întrebări frecvente
  1. Trebuie să am cont pentru a comanda?
  2. În ce țări se face livrarea produselor?
  3. Cum cumpăr/comand?
  4. În cât timp îmi ajung produsele?
  5. Coletul prezintă urme de deteriorare, ce fac?
  6. Cum plătesc?
  7. Cum schimb moneda?
  8. Care sunt costurile de transport?
  9. Sunt persoană juridică, pot sa comand online?

1. Trebuie să am cont pentru a comanda?
Nu este obligatoriu. Produsele pot fi comandate și fără a vă crea un cont, insă există anumite Avantaje pentru cei care au cont pe site-ul Farmec.


2. În ce țări se face livrarea produselor?
Livrarea produselor se face în țările: România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.


3. Cum cumpăr/comand?
Pentru a găsi mai ușor produsele pe care le doriți, folosiți listele de criterii din meniu. Produsele pot fi alese în funcție de tipul de ten, vârstă, tip produs sau acțiune.
Dacă știți ce produse doriți cel mai ușor este să le căutați direct după gamă, opțiune care se regăsește tot în meniu.



În cazul în care nu sunteți sigure/ siguri de produsele alese vă rugăm să ne scrieți în secțiunea Sfatul Specialistului sau să folosiți aplicația Testul Farmec.

Adăugați produsele în coș folosind iconul din lista de produse, sau din detaliul de produs folosind opțiunea Adaugă în coș.





După ce ați adăugat produsele în coș tot ce mai aveți de făcut este să Finalizați comanda.
Folosiți butonul din colțul dreapta a paginii pentru a accesa pagina de Finalizare comandă.




4. În cât timp îmi ajung produsele?
Comenzile din timpul săptămânii vor fi prelucrate in 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile
din zilele de sâmbătă și duminică vor fi pregătite în fiecare zi de luni.
  • Pentru livrări în România
Odată prelucrată comanda veți primi un email de confirmare expediere colet în care este menționat și termenul de livrare. Acesta diferă în funcție de modalitatea de livrarea pentru care ați optat în pagina de Finalizare comandă.
Pentru livrările prin Poșta Română termenul este de 72 de ore de la primirea emailului de confirmare expediere.
Pentru curier termenul de livrare este de maxim 48 de ore, iar statusul acestuia poate fi urmărit online prin accesarea aplicației DPD Tracking, folosind numărul de AWB pe care l-ați primit pe email. În acest caz primiți și un sms în ziua livrării coletului.

  • Pentru livrări externe
Livrarea se face doar prin curier. În momentul în care coletul pleacă de la sediul Farmec veți primi automat un email de confirmare expediere care conține și numărul de AWB al coletului. Pentru a urmări traseul acestuia vă rugăm sa folosiți aplicația DPD Tracking.
Termenul de livrare diferă în funcție de țara de livrare:
Țara Termen de livrare
Austria 3 zile
Belgia 5 zile
Bulgaria 1-2 zile
Cehia 4 zile
Croația  6 zile
Danemarca 5 zile
Estonia 6 zile
Finlanda 6 zile
Franța 5 zile
Irlanda 6 zile
Italia 4 zile
Letonia  7 zile
Lituania  6 zile
Luxemburg 5 zile
Marea Britanie 6 zile
Olanda  5 zile
Polonia 4 zile
Portugalia 6 zile
Slovacia 2 zile
Slovenia  3 zile
Suedia 6 zile

5. Coletul prezintă urme de deteriorare, ce fac?
În cazul in care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de email comenzi@farmec.ro. Coletele se vor retrimite în cazul în care este solicitat acest lucru.
După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstraţi produsul sau produsele în cauză şi să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de email comenzi@farmec.ro.


6. Cum plătesc?
Toate detaliile legate de modul de plată și modul de livrare se stabilesc din pagina de Finalizare comandă.
Opțiunile de plată diferă în funcție de țara de livrare. În cazul în care țara de livrare este România sunt disponibile toate formele de plata prezentate mai jos, iar în cazul în care țara de livrare este alta decât România, plata se va putea realiza prin ordin de plată sau online.

Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plată sau online
a. Ramburs prin Poşta Română
b. Ramburs prin Curier
c. Ordin de plată
SC FARMEC SA
Str. H. Barbusse, nr. 16, Cluj-Napoca
Nr. Reg. Comerţului J12/14/1991
CIF 199150

Cont in cazul platii in lei
RO78 INGB 0003 0081 8172 8942
Deschis la ING Bank Cluj
Cont in cazul platii in euro
Account opened at ING BANK, Cluj-Napoca branch, SWIFT: INGBROBU
IBAN CODE: RO14 INGB 0003 0081 8169 0712 

Plată online cu cardul
Plata se realizează în condiţii de siguranţă deplină, fără a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate pe serverele eBTpay (ale Băncii Transilvania), prin procesatorul de plăţi Romcard. Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, pot lipsi).

3DSecure – siguranţă suplimentară în mediul online
Serviciul 3DSecure utilizează cele mai noi tehnologii de la Verified by Visa şi MasterCard SecureCode, pentru a proteja cardul dumneavoastră împotriva utilizării neautorizate atunci când faceţi cumpărături pe internet, pe baza unei parole cunoscute doar de către dumneavoastră, parolă ce funcţionează la cumpărăturile pe internet ca şi pinul la retragerea banilor din bancomat sau la plata cu card într-un magazin aflat într-o locaţie fizică.
Practic, în acest moment, daca vă este furat cardul sau daca cineva are acces la cardul dvs, poate lua numărul de card, cvv-ul şi data expirării şi face cumpărături online. Cu 3D secure însă, acest lucru va fi evitat.

Cum funcţionează?
Acest serviciu este gratuit şi vă puteţi înregistra online chiar acum, urmând unul dintre link-urile afişate pe pagina web a băncii dumneavoastră.
Alegeţi o parolă pentru cardul dumneavoastraă. Aceasta va fi solicitată ori de cate ori veţi face cumpărături pe site-uri securizate care afişează sigla

- data următoare când efectuaţi cumpărături online pe un site participant, va trebui să introduceţi parola în timpul procesului de vânzare securizată, mai precis, dupa introducerea detaliilor de card în pagina de plată şi apăsarea butonului « Approve« , se va deschide o fereastră în care veţi introduce parola unică pentru 3DSecure. Dupa introducerea acestei parole, tranzacţia va fi finalizată.

Important! Dacă nu v-aţi înregistrat încă, veţi putea efectua 3 tranzacţii pe site-urile comercianţilor participanţi fără a avea cardul activat în 3DSecure. Din motive de securitate, cea de-a 4-a cumpărătura pe un astfel de site se va putea finaliza doar pe bază de parolă, prin urmare va trebui să vă înrolaţi cardul pe loc (“Autentificare preliminara”/“Activation during shopping”), parcurgând etapele de mai sus.

Pentru întrebări sau nelamuriri, vă rugăm să apelaţi numerele de telefon afişate pe verso cardurilor emise de banca dumneavoastră şi pe site-ul băncii emitente a cardului/cardurilor dumneavoastră.
 

7. Cum schimb moneda?
Schimbarea monedei din lei în euro sau din euro în lei se face folosind linkul din partea dreapta a ecranului:



Nu este însă nevoie să schimbați moneda înainte de a adăuga produsele în coș. Moneda se va schimba automat în funcție de țara de facturare. Dacă aceasta este diferită de România, moneda în care se va face tranzacția online este euro.


8. Care sunt costurile de transport?
Modalitățile de livrare se stabilesc  în pagina de Finalizare comandă.
Livrarea produselor se face în țările: România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Livrarea produselor pe teritoriul României.

Metode de livrare
  • Curier
  • Valoare comandă Cost transport
     Sub 125 de lei 15 lei
     Peste 125 lei Gratuit
    Termenul de livrare prin curier este între 24 - 48 de ore de la expedierea coletului.
 
  • Poșta Română
  • Valoare comandă Cost transport
    Sub 125 de lei 10 lei
    Peste 125 lei Gratuit
Termenul de livrare prin Poșta Română este de 72 de ore de la expedierea coletului.

Livrarea produselor in afara României.
Curier, CPT, Door to door
Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Farmec și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Costul de transport se calculeaza în funcție de greutatea coletului și reprezintă suma fixă pentru colete între 0-2,99 kg, 3-10 kg. Pentru optimizarea costului de transport vă sugerăm să vă apopiați de una din grilele superioare, 3 respectiv 10kg/ colet.
Costul de transport se afișează automat în pagina de finalizare comandă în momentul în care se alege țara de livrare.


9. Sunt persoană juridică, pot sa comand online?
Site-ul se adresează strict persoanelor fizice. Persoanele juridice sunt rugate să contacteze Reprezentanța Farmec cea mai apropiată sau Departamentul Export. Veţi putea astfel încheia un contract de vânzare-cumpărare şi începe o colaborare cu compania noastră.