Cum cumpăr

Bine ai venit în magazinul online Farmec!

Am dezvoltat acest magazin pentru a-ți oferi posibilitatea de a alege in liniște și fără pierdere de timp din cele peste 260 de produse Farmec prezentate.
Pentru o experiență plăcută te rugăm să citești materialul de mai jos, iar dacă ai întrebări le așteptăm cu drag pe adresa comenzi@farmec.ro sau la numerele de telefon 0372 647 182 / 0734 881 139, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8-16.

Spor la cumpărături!
Echipa de vânzări online Farmec


Întrebări frecvente
  1. Trebuie să am cont pentru a comanda?
  2. Cum cumpăr/comand?
  3. Cum plătesc?
  4. Cum schimb moneda?
  5. Care sunt costurile de transport?

1. Trebuie să am cont pentru a comanda?
Nu este obligatoriu. Produsele pot fi comandate și fără a-ti crea un cont, insă există anumite Avantaje pentru cei care au cont pe site-ul Farmec.


2. Cum cumpăr/comand?
Primul pas pentru a cumpăra produsele dorite este să accesezi zona de Produse.
Pentru a găsi mai ușor produsele pe care le dorești, poți să folosești lista de criterii din partea dreaptă a ecranului.



Poți să adaugi produsele în coș folosind iconul  , sau din detaliu produs folosind opțiunea Adaugă în coș.




După ce ai adăugat produsele în coș tot ce mai ai de făcut este să Finalizezi comanda.
Folosește butonul din colțul dreapta a paginii pentru a accesa pagina de Finalizare comandă.



Comenzile din timpul săptămânii vor fi prelucrate in 24 de ore de la primirea acestora iar comenzile din zilele de sâmbătă și duminică vor fi pregătite în fiecare zi de luni.
Persoanele juridice sunt rugate să contacteze Reprezentanța Farmec care deservește județul dvs sau Departamentul Export.. Veţi putea astfel încheia un contract de vânzare-cumpărare şi începe o colaborare cu compania noastră.

În cazul in care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de email comenzi@farmec.ro. Coletele se vor retrimite în cazul în care este solicitat acest lucru.
După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstraţi produsul sau produsele în cauză şi să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de email comenzi@farmec.ro.


3. Cum plătesc?
Toate detaliile legate de modul de plată și modul de livrare se stabilesc din pagina de Finalizare comandă.
Opțiunile de plată diferă în funcție de țara de livrare. În cazul în care țara de livrare este România sunt disponibile toate formele de plata prezentate mai jos, iar în cazul în care țara de livrare este alta decât România, plata se va putea realiza doar prin ordin de plată sau online.

Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plată sau online:
a. Ramburs prin Poşta Română
b. Ramburs prin Curier
c. Ordin de plată
SC FARMEC SA
Str. H. Barbusse, nr. 16, Cluj-Napoca
Nr. Reg. Comerţului J12/14/1991
CIF 199150

Cont in cazul platii in lei
RO78 INGB 0003 0081 8172 8942
Deschis la ING Bank Cluj
Cont in cazul platii in euro
Account opened at ING BANK, Cluj-Napoca branch, SWIFT: INGBROBU
IBAN CODE: RO14 INGB 0003 0081 8169 0712 


Plată online cu cardul
Plata se realizează în condiţii de siguranţă deplină, fără a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate pe serverele eBTpay (ale Băncii Transilvania), prin procesatorul de plăţi Romcard. Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, pot lipsi).

3DSecure – siguranţă suplimentară în mediul online
Serviciul 3DSecure utilizează cele mai noi tehnologii de la Verified by Visa şi MasterCard SecureCode, pentru a proteja cardul dumneavoastră împotriva utilizării neautorizate atunci când faceţi cumpărături pe internet, pe baza unei parole cunoscute doar de către dumneavoastră, parolă ce funcţionează la cumpărăturile pe internet ca şi pinul la retragerea banilor din bancomat sau la plata cu card într-un magazin aflat într-o locaţie fizică.
Practic, în acest moment, daca vă este furat cardul sau daca cineva are acces la cardul dvs, poate lua numărul de card, cvv-ul şi data expirării şi face cumpărături online. Cu 3D secure însă, acest lucru va fi evitat.

Cum funcţionează?
Acest serviciu este gratuit şi vă puteţi înregistra online chiar acum, urmând unul dintre link-urile afişate pe pagina web a băncii dumneavoastră.
Alegeţi o parolă pentru cardul dumneavoastraă. Aceasta va fi solicitată ori de cate ori veţi face cumpărături pe site-uri securizate care afişează sigla

- data următoare când efectuaţi cumpărături online pe un site participant, va trebui să introduceţi parola în timpul procesului de vânzare securizată, mai precis, dupa introducerea detaliilor de card în pagina de plată şi apăsarea butonului « Approve« , se va deschide o fereastră în care veţi introduce parola unică pentru 3DSecure. Dupa introducerea acestei parole, tranzacţia va fi finalizată.

Important! Dacă nu v-aţi înregistrat încă, veţi putea efectua 3 tranzacţii pe site-urile comercianţilor participanţi fără a avea cardul activat în 3DSecure. Din motive de securitate, cea de-a 4-a cumpărătura pe un astfel de site se va putea finaliza doar pe bază de parolă, prin urmare va trebui să vă înrolaţi cardul pe loc (“Autentificare preliminara”/“Activation during shopping”), parcurgând etapele de mai sus.

Pentru întrebări sau nelamuriri, vă rugăm să apelaţi numerele de telefon afişate pe verso cardurilor emise de banca dumneavoastră şi pe site-ul băncii emitente a cardului/cardurilor dumneavoastră.
 

4. Cum schimb moneda?
Schimbarea monedei din lei în euro sau din euro în lei se face folosind linkul din partea dreapta a ecranului:


Moneda se schimbă automat în funcție de țara de facturare. Dacă aceasta este diferită de România, moneda în care se va face tranzația online este euro.


5. Care sunt costurile de transport?
Modalitățile de livrare se stabilesc  în pagina de Finalizare comandă.
Livrarea produselor se face în țările: România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Livrarea produselor pe teritoriul României.
Comanda minimă este de 35 de lei.

Metode de livrare
  • Curier
  • Valoare comandă Cost transport în cazul plăţii ramburs sau OP Cost transport în cazul plăţii online
    Între 35,1 - 100 de lei 15 lei 12 lei
    Între 100,1 - 250 lei 12 lei 10 lei
     Peste 250 lei Gratuit Gratuit
    Termenul de livrare prin curier este între 24 - 48 de ore de la expedierea coletului.

  • Poșta Română
  • Valoare comandă Cost transport în cazul plăţii ramburs sau OP Cost transport în cazul plăţii online
    Între 35,1 - 100 de lei 8 lei 7 lei
    Între 100,1 - 200 lei 6 lei 5 lei
    Peste 200 lei Gratuit Gratuit
Termenul de livrare prin Poșta Română este de 72 de ore de la expedierea coletului.

Livrarea produselor in afara României.
Comanda minimă este de 10 euro.

Curier, CPT, Door to door
Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Farmec și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Costul de transport se calculeaza în funcție de greutatea coletului și reprezintă suma fixă pentru colete între 0-2,99 kg, 3-10 kg. Pentru optimizarea costului de transport vă sugerăm să vă apropiați de una din grilele superioare, 3 respectiv 10kg/ colet.
Costul de transport se afișează automat în pagina de finalizare comandă în momentul în care se alege țara de livrare.