Meniu companie

Presa

27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere a vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017. Dinamica bună se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului cu game inovatoare și revoluționare.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, dedicată ridicării nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. Proiectul de CSR, prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile reprezintă o continuare a inițiativelor dedicate publicului […]

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este câștigătorul competiției Progresiv Awards la categoria „Best New Non-Food Product”, extinzându-și astfel palmaresul de premii și distincții cu un nou trofeu. Distincția a fost acordată gamei de deodorante Gerovital Plant, lansată în luna iulie a anului trecut.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este prima companie locală care a lansat pe piață produse prezentate sub formă de fiole și le-a comercializat la scara largă, acestea fiind disponibile în toate canalele de vânzare. Fiolele reprezintă o formă de ambalare eficientă și superioară, din punct de vedere al menținerii proprietăților și calităților ingredientelor folosite.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, reconfirmă trendul ascendent al vânzărilor pentru produsele cu tradiție din portofoliu, de data aceasta la brandurile Nufăr și Triumf. Astfel, de la rebranding-ul din octombrie 2017 și până în martie 2018, aceste două game au crescut din punct de vedere valoric cu 25%, respectiv volumic cu 23%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Procesul de rebranding a presupus integrarea de noi formulări eficiente și formate de ambalare inovatoare.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este unul dintre finaliștii competiției "Made in Romania", proiect desfășurat de Bursa de Valori București. Distincția a fost acordată în cadrul Galei de Premiere, care a avut loc în data de 25 aprilie. În cadrul competiției au fost înscrise 201 de companii, dintre care doar 15 au fost declarate finaliste.

MAI MULTE DETALII
26 ianuarie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă seria premierelor majore din punct de vedere portofoliu propriu şi pătrunde pe segmentul produselor de machiaj, prin lansarea gamei Gerovital Beauty. Astfel, lansarea acestei game complete de produse pentru fiecare etapă de machiaj marchează un nou pas important în evoluţia brandului Gerovital. „Pentru Farmec, 2018 a […]

MAI MULTE DETALII
26 ianuarie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunţă că Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen se menţin în topurile preferinţelor românilor, fiind în 2017 cele mai solicitate produse în magazinul online. Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care […]

MAI MULTE DETALII