Meniu companie

Presa

21 mai 2015
Comunicate de presă

Partenerul din Franța Carlgin Sasu a deschis primul magazin de brand Gerovital la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa. Noul magazin îmbină elemente ale designului modern existente în toate centrele Farmec cu detalii inspirate din stilul mediteranean. Este ușor accesibil publicului […]

MAI MULTE DETALII
5 mai 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 5 mai 2015: Farmec îmbogățește gama Gerovital H3 MEN cu trei sortimente de șampon dedicate îngrijirii părului bărbaților și cu o nouă loțiune după ras cu efect de hidratare, produse eficiente și accesibile consumatorilor. Părul și scalpul bărbaților prezintă caracteristici diferite de cel al femeilor, tocmai de aceea specialiștii GEROVITAL au creat noi sortimente […]

MAI MULTE DETALII
5 mai 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 29 aprilie 2015:  Farmec marchează o premieră în Romania: primele deodorante antiperspirante Gerovital H3 Evolution cu Acid Hialuronic. Specialiștii Farmec au inovat deodorante care asigură pe lângă protecția îndelungată sporită, o hidratare intensă pentru pielea sensibilă din zona axiIară. Deodorantele antiperspirante Gerovital H3 Evolution sunt disponibile în trei sortimente a căror eleganță și feminitate […]

MAI MULTE DETALII
15 aprilie 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 15 aprilie 2015 : Farmec dă startul unei noi competiții online, la finalul căreia 25 de câștigători vor participa la primul Atelier de Selfie din România, susținut de artistul Dorian Popa, ambasadorul gamei Gerovital Happiness și de fotograful Dragoș Asaftei. Pentru a intra în competiție, concurenții trebuie să își facă un selfie alături de […]

MAI MULTE DETALII
23 martie 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 23 martie 2015: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a primit astăzi vizita Alteței Sale Regale Principesa Moștenitoare Margareta a României, Custode al Coroanei României. Alteța Sa Regală a fost însoțită de Altețea Sa Imperială și Regală Arhiducesa Maria Magdalena a Austriei, fiica Principesei Ileana a României. „Pentru Farmec, o companie cu […]

MAI MULTE DETALII
19 martie 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 19 martie 2015: Compania Farmec a susținut, in calitate de co-organizator, evenimentul de aniversare a 25 de ani de activitate a Fundației Ana Aslan, organizație non-guvernamentală dedicată păstrării moștenirii științifice a Prof. Dr. Ana Aslan, unul dintre cei mai importanți medici gerontologi din lume și fondatoarea primului institut de gerontologie la nivel internațional. Evenimentul […]

MAI MULTE DETALII
2 martie 2015
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 2 martie 2015: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei. „Investiții totale în valoare de peste 10 […]

MAI MULTE DETALII
27 noiembrie 2014
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 24 noiembrie 2014: 1 Decembrie este un simbol al unității și identității naționale, iar Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează „Pașaport Gerovital”, campania prin care românii pot fi acum mai aproape de compatrioții din afara țării și de simbolurile României. Campania se va derula în perioada 1-3 decembrie, iar românii le […]

MAI MULTE DETALII
27 noiembrie 2014
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 28 octombrie 2014: Cu ocazia Zilei Naționale a României, Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, sărbătorește frumusețea românească printr-o surpriză pregătită consumatorilor care trec pragul Magazinului Farmec din strada București nr. 55. Astfel, în perioada 1-3 decembrie, clienții vor fi întâmpinați la intrarea în magazinul din cadrul Centrului de Frumusețe Farmec cu […]

MAI MULTE DETALII
29 octombrie 2014
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 28 octombrie 2014: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, susține, prin toate acțiunile desfășurate, valorile românești autentice atât în țară, cât și peste hotare. Astfel, compania clujeană a devenit partenerul principal al campaniei de imagine NICE TO MEET YOU, care are ca obiectiv schimbarea percepției cetățenilor străini față de România. Proiectul va […]

MAI MULTE DETALII