Meniu companie

Presa

27 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec completează gama produselor depilatoare cu un pachet de 14 benzi cu ceară naturală pentru depilare la rece. Farmec Cluj-Napoca lansează un nou produs – benzile depilatoare cu ceară naturală la rece şi extract de galbenele. Pachetul include 14 benzi pentru îndepărtarea rapidă a părului nedorit şi două şerveţele cu ulei de Aloe Vera, pentru […]

MAI MULTE DETALII
27 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec extinde gama de produse depilatoare şi schimbă ambalajele. Farmec Cluj-Napoca lansează gama completă pentru depilare Farmec, formată din opt produse – cinci noutăţi şi trei produse cu formula îmbunătăţită. Întreaga gamă beneficiază de ambalaje noi, cu accente florale şi culori vii. “Am realizat o împrospătare a gamei, din toate punctele de vedere – produse […]

MAI MULTE DETALII
27 iulie 2011
Comunicate de presă

Gama conţine şerveţele demachiante, intime şi pentru bebeluşi eco-certificate. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează în România, în calitate de unic distribuitor, gamă de şerveţele umede BioGenya, formată din trei produse care acoperă necesităţi diferite de îngrijire a pielii – demachierea tenului, igiena intimă şi igiena copiilor. Produsele sunt realizate din […]

MAI MULTE DETALII
27 iulie 2011
Comunicate de presă

Produsele Farmec au fost deosebit de apreciate în cadrul unui eveniment internaţional organizat de France Telecom în Polonia. Orange România a selectat trei dintre cele mai cunoscute branduri româneşti: Gerovital, Dacia şi Rom pentru a fi prezente în cadrul standului dedicat României la un târg internaţional de idei desfăşurat în Polonia, la sfârşitul lunii noiembrie. […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Decizia adoptată marchează orientarea companiei spre inovaţie şi creşterea exporturilor în următorii ani. Începând cu luna ianuarie, Mircea Turdean este noul Director General al Farmec Cluj-Napoca. Mircea Turdean a preluat această funcţie de la Mirela Lupaş, cea care a asigurat interimatul în perioada august–decembrie 2009, după retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei. După un […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Relocarea reprezentanţei într-un spaţiu nou s-a realizat printr-o investiţie de 6,5 milioane lei. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent nouă reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei. Lucrările la nouă clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. De asemenea, primele luni ale anului au adus o creştere a producţiei fizice şi creşterea productivităţii muncii, datorate măsurilor adoptate pentru optimizarea normelor de producţie, reducerea stocurilor […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca a încheiat primele şase luni ale anului cu o cifră de afaceri de 42,5 milioane ron şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor Farmec. Pe canalele de distribuţie, compania a înregistrat creşteri semnificative, respectiv: o creştere de 24,86% pe canalul key account, comparativ cu […]

MAI MULTE DETALII