Meniu companie

Presa

22 iulie 2011
Comunicate de presă

Decizia adoptată marchează orientarea companiei spre inovaţie şi creşterea exporturilor în următorii ani. Începând cu luna ianuarie, Mircea Turdean este noul Director General al Farmec Cluj-Napoca. Mircea Turdean a preluat această funcţie de la Mirela Lupaş, cea care a asigurat interimatul în perioada august–decembrie 2009, după retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei. După un […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Relocarea reprezentanţei într-un spaţiu nou s-a realizat printr-o investiţie de 6,5 milioane lei. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent nouă reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei. Lucrările la nouă clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. De asemenea, primele luni ale anului au adus o creştere a producţiei fizice şi creşterea productivităţii muncii, datorate măsurilor adoptate pentru optimizarea normelor de producţie, reducerea stocurilor […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca a încheiat primele şase luni ale anului cu o cifră de afaceri de 42,5 milioane ron şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor Farmec. Pe canalele de distribuţie, compania a înregistrat creşteri semnificative, respectiv: o creştere de 24,86% pe canalul key account, comparativ cu […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Începând cu luna iulie 2009, Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice din România, are un nou Director Economic, în persoana lui Mircea Stanceanu, 51 de ani, care va coordona activităţile financiare ale companiei şi ale reprezentanţelor din toată ţara. Mircea Stănceanu vine la Farmec după ce a ocupat timp de 8 ani poziţia […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat prima jumătate a anului cu o creştere de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinând ritmul de creştere stabilit la finele primului trimestru. Astfel, vânzările companiei la şase luni au ajuns la 46,7 milioane RON. Conform rezultatelor Nielsen, […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator român de cosmetice, relansează Crema Farmec pentru pete, pistrui şi albirea tenului într-o nouă variantă, cu un design mai prietenos şi vizibilitate crescută la raft. Crema, cu acizi din fructe, ulei de orez şi acid ferulic, decolorează şi atenuează pistruii şi petele pigmentare provocate de expunerea la soare, previne […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 1 octombrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a schimbat ambalajul Cremei pentru mâini cu Glicerină, unul dintre cele mai căutate produse în sezonul rece. Crema redă supleţea şi aspectul natural mâinilor deshidratate, supuse zilnic acţiunii factorilor de mediu şi agenţilor de curăţare. "Crema pentru mâini cu glicerină Farmec […]

MAI MULTE DETALII
22 iulie 2011
Comunicate de presă

Gama Gerovital H3 Evolution, lansată la începutul anului printr-o campanie integrată de comunicare, a impulsionat vânzările produselor Gerovital pe primele opt luni, pe segmentul de îngrijire facială. Cluj-Napoca, 22 octombrie 2010 –  Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a obţinut miercuri, în cadrul galei de decernare a Premiilor Piaţa, ediţia a V-a, […]

MAI MULTE DETALII