Meniu companie

Agent de livrare, București

Locații şi detalii: Reprezentanța de vânzări București, Sector 3

Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani exeperienţă în distribuţia bunurilor de larg consum/FMCG.

Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de ruta şi de zona repartizată.

Descrierea postului – Responsabilităţi:

-Livrarea către clienţi a comenzilor preluate de agenţii de vânzări ai companiei, la timp şi în condiţii de deplină siguranţă;
-Rezolvarea operativă a problemelor apărute la clienţi pe partea de livrări;
-Încasarea contravalorii facturilor cu plata pe loc: emiterea de chitanţe, întocmirea borderoului de încasări;
-Predarea banilor încasaţi, conform chitanţelor, cel târziu a doua zi după încasare;
-Asigurarea bunei întreţineri a mijlocului de transport.

Cerințe/competențe pe care am dori să le dețineți:

-Perseverență, responsabilitate, gestionarea optimă a timpului de lucru;
-Comunicare și lucru în echipă;
-Studii medii, permis de conducere categoria B,
-Cunoștințele despre transportul de marfă vă vor fi de un real folos;
-Este important să fiț diplomat și să contribuiți la menținerea unei bune relații între companie și clienț

Ce iți putem oferi noi:

-Pachet salarial motivant, compus din salariu fix și bonus de performanță, tichete de masă, bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, de recomandare, etc.), reduceri la băncile partenere,
-Oportunitatea de promovare;
-Oportunitatea de a face parte dintr-o companie cu tradiție, în puternică ascensiune, care pune preț pe dezvoltarea dvs.

TRIMITE-NE CV-UL TĂU ÎNAPOI LA LISTA JOB-URI

Pentru informaţii suplimentare: [email protected] sau 0734.881.012

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

Trimite-ne CV-ul tău

  • Accepted file types: pdf, doc, docx, png, jpg.