Locații şi detalii: Departament Marketing- Sediul central Farmec, Cluj-Napoca
Nivel dorit de experienţă specifică: minim 3 ani experientă pe o pozitie similară
Număr posturi vacante: 1
În calitate de coleg/ă, obiectivul tău va fi acela de a promova brandurile companiei, prin dezvoltarea de conținut și gestionarea campanilor de online reach marketing.
Responsabilitățile tale:
-Crearea de content foto/video pentru mediul online (platforme social media, landing pages, newsletter) și gestionarea relației cu agentiile partenere;
-Promovarea brandurilor companiei prin dezvoltarea platformei de comunicare online şi gestionarea conturilor de social media (Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn, TIK-TOK etc.);
-Redactarea textelor pentru: social media, newslettere;
-Conceperea, dezvoltarea şi implementarea campaniilor de online marketing reach, în scopul creşterii imaginii brandurilor companiei
-Gestionarea online a campaniilor de branding a magazinelor Farmec și Gerovital (Google Ads, Facebook Ads, TIK TOK Ads);
-Analiza şi monitorizarea eficienţei campaniilor online gestionate – întocmirea rapoartelor de evalure;
-Negocierea și încheierea de contracte de colaborare cu terții, aferente desfășurării în condiții optime a acțiunilor de promovare la nivel de produs/brand;
-Coordonarea proiectelor speciale online, cu platforme terțe, agenții de creație și influenceri;
Cerinţe:
-Studii superioare în marketing sau comunicare;
-Experiență de minim 2 ani în marketing online;
-Limba engleză – nivel mediu/avansat.
Ce ne-ar plăcea să cunoști:
-Principii, strategii şi metode de realizare a campaniilor de marketing online;
-Content Marketing, Social Media, Copywriting, Video Editing;
-Analiză conținut și campanii în Google Analytics, Google Adwords, Facebook, Tik Tok;
-PR şi publicitate, psihologia reclamei, comunicare online.
Ce competențe am dori să deții
-Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;
-Abilități excelente de exprimare atât verbal, cât și în scris și de a compune texte de sinteză sau de analiză, creative și ușor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleză;
-Capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi, pe baza acestora, în scopul dezvoltării;
-Capacitate de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, în vederea atingerii obiectivelor setate;
-Flexibilitate în gândire, capacitate de adaptare la situaţii noi (sarcini, metode de lucru, relaţii interpersonale);
-Proactivitate şi iniţiativă.
Ce îți putem oferi:
-Salariul constituit din partea fixă și partea variabilă (conform gradului de îndeplinire al obiectivelor lunare), tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
-Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
-Mediu de lucru profesionist.
Pentru informaţii suplimentare: [email protected] sau 0734.881.012
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.