Locații şi detalii: Departament Vânzări – Divizia B2B, sediul central Farmec – Cluj-Napoca
Divizia de Produse Profesionale are în portofoliul de clienți:
- saloane de înfrumusețare la nivel național (oferind produse și soluții dedicate profesioniștilor din
domeniu) - instituții publice și clienți corporate (portofoliu dedicat de produse cosmetice și de curățenie).
Rolul implică și coordonarea integrală a activității propriului salon cosmetic, situat în Cluj-Napoca: Atelierul de Frumusețe Farmec, asigurând standarde ridicate de calitate, imagine și profitabilitate.
Scopul poziției:
Atingerea obiectivelor comerciale ale diviziei și dezvoltarea constantă a echipei și a portofoliului de clienți.
Responsabilități:
•Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări produse profesionale la nivel național;
•Stabilirea și urmărirea targetului, a obiectivelor de vânzări și trade marketing, acoperire și performanță;
•Dezvoltarea portofoliului de clienți și gestionarea optimă a portofoliului de produse, a relației cu clienții existenți și identificarea unor noi clienți/noi segmente de piață;
•Stabilirea calendarului de evenimente (seminarii, congrese, conferințe de profil) și susținerea prezentărilor în cadrul seminariilor sau evenimentelor organizate în numele companiei;
•Coordonarea activității operaționale și comerciale a Atelierului de Frumusețe Farmec;
•Monitorizarea evoluției KPI-ilor setați, inclusiv a bugetului alocat;
•Realizarea de analize de piață, analize de rentabilitate, optimizare de business, etc.;
•Coordonarea și dezvoltarea echipei (reprezentanți vânzări la nivel național, analiști vânzări, cosmetician, manichiurist).
Cerinţe (must-have):
› Studii superioare – min. diploma de licență;
› Experiență de minim 3-5 ani în vânzări B2B, preferabil în domeniul cosmeticelor profesionale, beauty sau FMCG;
› Experiență în coordonarea unei echipe comerciale;
› Limba engleză – nivel mediu – avansat;
› Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări la nivel național (aprox. 50% din timp). Permis de conducere, categoria B;
› Operare în Microsoft Office, sisteme integrate (ERP) – nivel avansat;
Know-how, abilități/competențe necesare:
› Cunoștințe solide despre piața profesională de cosmetice și tendințele din domeniu;
› Competențe în analiză de piață, planificare strategică și management de buget;
› Managementul echipei;
› Abilități excelente de comunicare, leadership și relaționare;
› Know-how comercial foarte bun – înțelegerea profundă a proceselor de vânzare, negociere, distribuție și gestionare a portofoliului de clienți;
› Public speaking și organizare evenimente de profil.
Ce oferim :
› Pachet salarial competitiv + bonusuri de performanță, tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de
vacanță, de sărbători, etc.);
› Mașină de serviciu, laptop, telefon;
› Suport și traininguri pentru dezvoltare profesională continuă;
› Mediul de lucru dinamic, într-o companie românească de top, cu tradiție și reputație solidă.
Pentru informaţii suplimentare: [email protected] sau 0734.881.138
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.