Transport GRATUIT în România la toate Casetele Cadou | Beauty Advent Calendar: Descoperă Surpriza Zilei
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII
    Despre Farmec
    Încântaţi de cunoştinţăIstoricManagementCariere
    Vezi toate carierele

    Cariere - Key Account Executive - București

    Locaţia: Reprezentanța de vânzări București
    Nivel dorit de experienţă specifică: minim 3 ani experienţă pe o poziție similară (în inds. FMCG)
    Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de ruta şi de zona repartizată;

    În calitate de coleg/ă, obiectivul dvs. va fi implementarea strategiei de vânzări stabilite de conducerea departamentului de vânzări pe canalul de KA pe zona alocată, în scopul realizării targetelor de vânzare și a obiectivelor calitative de execuție.

    Descrierea postului - Responsabilităţi:
    • Implementarea strategiilor de vânzare pe zona alocată/clienţii alocaţi pentru atingerea targetului de vânzări lunar;
    • Inițierea,implementarea și controlul campaniilor promoţionale;
    • Verificarea și coordonarea activității personalului (merchandiseri) firmelor care prestează servicii de mercantizare a produselor Farmec în rețelele KA;
    • Creşterea vânzării medii lunare și a plasărilor suplimentare;
    • Reducerea la maximum posibil a situaţiilor de OOS (out of stock);
    • Creșterea vizibilității și a imaginii brandului Farmec.

    Cerinţe:
    • Studii medii/postliceale;
    • Disponibilitate de muncă pe teren și pentru program prelungit;
    • Permis de conducere categoria B;
    • Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, servicii post-vânzare.

    Ce ne-ar plăcea să cunoașteți:
    • Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor;
    • Cunoașterea foarte bună a dinamicii pieței FMCG (poziționare, specificul pieței, ocaziile de consum, obiceiurile de cumpărare, etc.);
    • Modalități de identificare a nevoilor clienţilor interni şi externi şi satisfacerea acestora;
    • Procedurile de lucru specifice activității KA.

    Competenţe esenţiale:
    • Abilități excelente de comunicare și prezentare în mediul de business;
    • Abilități excelente de negociere;
    • Muncă în echipă;
    • Planificare, organizare, time-management.

    Ce vă putem oferi noi:
    • Salariul constituit din partea fixă și partea variabilă (conform gradului de îndeplinire al obiectivelor lunare/targetului), tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.), zi liberă plătită cu ocazia aniversării zilei de naștere, traininguri dedicate;
    • Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune. Mediu de lucru profesionist.

    Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail: resurse_umane@farmec.ro
    Pentru informaţii suplimentare: tel. 0372.647.254
    ________________________
    Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
    Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
    Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

    Upload CV

    DistribuţieCertificări ISO Informații publiceFişe de securitateRegulamente Contact