Meniu companie

Certificări ISO

Pentru că dorește să ofere clienților garanția unor produse de cea mai bună calitate, FARMEC SA Cluj-Napoca a implementat atât Sisteme de Management al Calității și Mediului, cât și GMP (Bune Practici de Fabricație a Cosmeticelor) și a obținut certificări și recertificări ale acestora în conformitate cu cerințele standardelor ISO 9001 (începând cu anul 2002), ISO 14001 (începând cu anul 2011) și ISO 22716 (începând cu anul 2012).

Declaratia privind Politica in domeniul Calitatii, Mediului si GMPc-2022

Pregătire producţie

Responsabilităţi:

  • Programarea producţiei astfel încât să se asigure ritmic produsele la vânzare
  • Întocmirea documentaţiei tehnice a produselor conform cerinţelor impuse de standardele ISO 9001 şi GMP
  • Furnizarea de date tehnice pentru realizarea analizei de oportunitate a începerii colaborării pe proiecte de marcă privată.

Aprovizionare

1500 de tone de materii prime sunt aprovizionate anual.

Responsabilităţi

  • Aprovizionarea companiei cu resurse materiale şi servicii care să se plieze nevoilor producţiei la cel mai bun raport calitate-preţ.
  • Identificarea, selectarea şi evaluarea furnizorilor de pe piaţa de aprovizionare.
  • Monitorizarea permanentă a tendinţelor pieţei de aprovizionare şi valorificarea la maximum a informaţiilor disponibile pe piaţă.
  • Negocierea bazată pe o bună cunoaştere a ofertei de pe piaţă.
  • Efectuarea de preziviuni care vor sta la baza strategiilor de aprovizionare.

Producţie

Anual, sunt fabricate 15 milioane de produse.

Responsabilităţi:

  • Realizarea ritmică a structurii de fabricaţie lansată în condiţii de calitate optimă

Concepţie, Cercetare, Formulare

Farmec deţine un portofoliu ce cuprinde 25 de brevete.

Responsabilităţi:

  • Aplicarea cu stricteţe a legislaţiei europene în domeniul produselor cosmetice şi chimico-casnice.
  • Realizarea produselor cosmetice cu principii active noi, cu efecte cosmetice maxime, dovedite prin teste de eficienţă profesionale.
  • Utilizarea celor mai sigure materii prime pentru sănătatea umană şi mediul înconjurător.
  • Armonizarea formulărilor cu cerinţele legislative ale pieţelor-ţintă (America de Nord şi de Sud, Asia etc.).

Marketing

Responsabilităţi:

  • Satisfacerea la cel mai înalt nivel a cerinţelor consumatorilor
  • Realizarea conceptului de produs nou în deplin acord cu tendinţa pieţei şi nevoile consumatorilor
  • Realizarea şi lansarea de produse noi în termenele estimate
  • Informarea şi educarea consumatorilor în ceea ce priveşte utilizarea produselor cosmetice şi a beneficiilor acestora
  • Comunicarea unitară şi eficientă pe piaţă a imaginii companiei şi a produselor din portofoliu
  • Conceperea , realizarea, implementarea, monitorizarea şi raportarea tuturor acţiunilor de promovare

Distribuţie – Transport

15 milioane de produse finite sunt livrate anual.

Responsabilităţi:

  • Transportul produselor către consumatori în condiţii de maximă siguranţă şi eficienţă a timpului.

Vânzare – Post vânzare

Responsabilităţi:

  • Dezvoltarea, implementarea coordonarea şi previzionarea strategiei de vânzări cu scopul depăşirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate.
  • Creşterea volumului de vânzări de produse.
  • Îmbunătăţirea continuă a relaţiei cu clienţii şi fidelizarea acestora.
  • Asigurarea accesibilităţii produsului în cât mai multe puncte de vânzare

Calitate

Responsabilităţi:

  • Implementarea, menţinerea, monitorizarea şi îmbunătăţirea politicii în domeniul calităţii.
  • Controlul tehnic de calitate pentru materiile prime, ambalaje, semifrabricate şi produse finite, în cadrul societăţii.
  • Analiza şi monitorizarea parametrilor de mediu.