Livrare gratuită în România la plata online, la comenzi de 59 de lei. | Descoperă gama de produse profesionale Gerovital H3 Equilibrium.
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII

    Politica de retur

    Dreptul de retragere
    Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.
    Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice Farmec intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Cluj-Napoca, str. Henri Barbusse nr. 16 sau prin trimiterea unui e-mail la: comenzi@farmec.ro, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

    Efectele retragerii
    În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă există) etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Farmec despre intenția de retragere din contract.

    Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării, în cel mult 14 de zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract,. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitatile de livrare standard oferite de Farmec, achitată de către client, nu se rambursează. Farmec poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către Farmec, fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
    Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilat, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către Farmec si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.