Livrare gratuită în România la plata online, la comenzi de 59 de lei. | 1 + 1 GRATIS la Rujurile Gerovital Beauty | OUTLET Gerovital Plant: -30% la ultimele bucăți.
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII

    Presă

    OnlineComunicate de presă
    Vezi toate comunicatele
    Bronzare organică la Centrul de Frumusețe Farmec din Cluj
    Cluj-Napoca, 6 august 2014 : Vizitatorii Centrului de Frumusețe Farmec din Cluj-Napoca se pot bucura de acum de o nouă facilitate în tendințe: bronzarea organică. Aceasta este o procedură inovatoare, noninvazivă, care conferă un bronz natural, potrivit pentru orice tip de piele.

    Farmec vine în întâmpinarea celor a căror vacanță s-a terminat sau care doresc să fie o prezență de senzație cu o alternativă sănătoasă a bronzului de solar: bronzul organic este obținut prin pulverizarea unei soluții de bronzare bogată în ingredienți de hidratare (Aloe Vera) și anti-age (Matrixyl®) pe întreg corpul. Contactul dintre soluţia de bronzare și aminoacizii de la suprafața pielii colorează primul strat de celule, obținându-se astfel nuanța de bronz dorită.

    Bronzarea organică este calea ideală pentru a obține o nuanță de bronz natural, evitându-se, în același timp, efectele negative ale bronzării artificiale sau ale expunerii prelungite la soare: îmbătrânirea prematură a pielii și riscul apariției cancerului de piele. Astfel, clienții Centrului de Frumusețe Farmec pot obține bronzul dorit fără multe eforturi și cu siguranță aspectul lor va avea numai de câștigat”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec Cluj-Napoca.

    În funcție de culoarea naturală a pielii, vizitatorii Centrului pot opta pentru unul dintre cele 3 tipuri de bronzare organică:
    • Espresso, care conferă pielii un efect ultra dark. Soluția organică se pulverizează în numai câteva secunde, iar bronzul rezistă pe piele până la 5 zile, dispărând apoi progresiv. Formula are proprietăți hidratante și antiage și lasă pe piele un parfum natural și delicat.
    • Latte, care are efect iluminator, strălucitor și de lifting instantaneu. Are o durată prelungită, reducând imperfecțiunile datorită ingredientelor active din compoziție (peptide de ultima generație, Vitamina C). Soluția are acțiune intens hidratantă datorită uleiului de Jojoba și protejează împotriva efectelor negative ale razelor UV.
    • Cappuccino, al cărui efect se obține prin combinarea celorlalte două variante, conferă pielii un bronz natural și uniform.
    O ședință de bronzare durează între 10-30 minute (în funcție de zonele supuse bronzării), iar efectele sunt vizibile progresiv, în circa 8 ore de la aplicare. Pentru a obține o bronzare uniformă și de durată, este recomandată exfolierea pielii înainte de aplicarea soluției.

    Centrul de Frumusețe Farmec din Cluj a fost lansat în octombrie 2013, fiind expresia viziunii Farmec asupra frumuseții. Centrul cuprinde magazinul de brand, unde vizitatorii pot regăsi toate produsele din portofoliul Farmec, un spațiu de dialog direct cu consumatorii, acolo unde aceștia pot primi recomandări personalizate din partea personalului specializat și salonul cosmetic, care oferă o gamă amplă de tratamente adaptate fiecărui ten. Centrul de Frumusețe este amplasat pe Strada București, numărul 55, Cluj-Napoca, iar clienții care își doresc să beneficieze de serviciile oferite de specialiști o pot face de luni până vineri între 9:00-20:00 și sâmbătă între 9:00-15:00. Programările se fac la adresa de e-mail atelierdefrumusete@farmec.ro sau la numerele de telefon 0734.881.111 și 0372.647.226.

    Despre Farmec SA Cluj-Napoca
    Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
    Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.
    Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

    Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
    Twitter: https://twitter.com/farmec
    Facebook: facebook.com/farmec.company