Transport GRATUIT în România la toate Casetele Cadou | Beauty Advent Calendar: Descoperă Surpriza Zilei
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII

    Presă

    OnlineComunicate de presă
    Vezi toate comunicatele
    Campania „Românce cu Farmec” – recunoaștem și susținem femeile puternice de ieri și de azi
    Cluj-Napoca, 5 martie 2013: Farmec este unul dintre cele mai vechi mărci românești, iar Gerovital, poate cel mai celebru brand de cosmetice din România și o marcă recunoscută la nivel internațional, este creația Prof. Ana Aslan, una dintre cele mai inovatoare femei din istoria românească. Iar Prof. Ana Aslan este unul dintre cele mai frumoase exemple dintr-un șir absolut onorant de femei curajoase, inovatoare, creatoare, performante pe care le-a dat lumii tărâmul românesc.
    Echipa de astăzi a Farmec a moștenit astfel tradiția superlativelor, dar și datoria de a duce mai departe numele Prof. Aslan și de a-i perpetua, prin modernizare, descoperirile în domeniul tratamentelor anti-aging.

    Mai mult, Farmec este o marcă eminamente feminină. Încă de la numele atât de sugestiv pentru acel nu-știu-ce pe care îl are fiecare femeie și până la produsele sale dedicate în principal acestora, Farmec are datoria dublă de a-și concentra atenția asupra acestora. Și mai mult decât atât, adăugându-i dimensiunea spațială, Farmec este dedicată româncelor.

    Iar Farmec crede cu tărie că, urmând exemplul femeilor care au dus numele României mult mai departe de granițe, fiecare româncă este o eroină în propria viață, indiferent dacă vorbim de carieră sau de viața de familie, de succes profesional sau de construcția unei instituții personale reușite. Și mai crede că, vorbind despre fiecare dintre ele, româncele pot deveni mai puternice și mai energice, mai încrezătoare și mai mândre de ce iese din mâinile lor în fiecare zi.

    Tributul nostru, al echipei Farmec, pentru femeile din România este „Românce cu Farmec”.

    “Românce cu Farmec” este o campanie integrată și complexă care va pune în prim-plan femeia obișnuită, dar puternică, femeia care este mamă, dar are și o carieră frumoasă. Mai mult decât atât, ne dorim să demonstrăm că româncele sunt puternice și luptătoare, știind să rămână, în același timp, feminine și calde. Astfel, continuăm o istorie îndelungată de românce cu adevărat fermecătoare, femei care scriu în fiecare zi istoria modernă a țării în care trăim.

    Astfel, „Românce cu Farmec” își propune să pună româncele în valoare, să le creeze un context în care să se simtă speciale, prin asocierea cu personalități feminine din istorie și din prezent. Pentru a spune povestea acestor femei, am lansat platforma www.romancecufarmec.ro, un mediu de informare și dialog despre cele mai frumoase și mai puternice românce. Aici vom prezenta lunar articole referitoare la 10 personalități feminine reprezentative pentru istoria țării (de exemplu: Ana Aslan, Alexandrina Cantacuzino, Ecaterina Teodoroiu etc.) și 10 interviuri cu femei respectate în comunitate sau care au reușit în viață prin forțe proprii. Ne vom bucura și de susținerea a 10 bloggerițe din Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea și București.

    Mai mult decât atât, tot în cadrul campaniei vom lansa și un concurs online, unde femeile care folosesc produsele noastre vor putea să-și încarce o poză împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună vom premia cea mai votată poză cu produse Farmec, iar la finalul campaniei vom desemna „cea mai fermecătoare româncă”.

    Campania „Românce cu Farmec” se desfășoară în mediul online, dar va avea și o componentă puternică în offline. Farmec este și va fi alături de generații de femei, ajutându-le să se mențină tinere și frumoase. Astfel, reprezentanții noștri de brand și bloggerițele implicate în campanie se vor întâlni și vor sta de vorbă cu femei care folosesc produsele Farmec, vor discuta despre ultimele lansări de produse sau despre gamele de care sunt acestea interesate, pentru că părerea lor este foarte importantă pentru noi.
     
    „Românce cu Farmec” se va desfășura pe perioada a 10 luni, începând cu luna martie a acestui an și până în decembrie. Marele premiu al femeii desemnate „cea mai fermecătoare româncă” va consta într-o excursie de Dragobete 2014, oferită de partenerul nostru, Eximtur. Suntem bucuroși că Eximtur (fondată în 1993, la Cluj Napoca) este alături de noi în acest proiect, fiind una dintre cele mai importante companii de turism din România. În plus, întreaga campanie va fi monitorizată de către Agenția Mediabrief.

    La Farmec, recunoaștem valorile feminine autentice românești și susținem femeile puternice, cele care și-au construit o carieră prin forțe proprii sau și-au întemeiat o familie de care au grijă în fiecare zi și, ca urmare, le dedicăm lor această campanie.