Meniu companie

Cel mai bun produs nou în categoria cosmetice, la Premiile Piaţa 2010

Gama Gerovital H3 Evolution, lansată la începutul anului printr-o campanie integrată de comunicare, a impulsionat vânzările produselor Gerovital pe primele opt luni, pe segmentul de îngrijire facială.
Cluj-Napoca, 22 octombrie 2010
–  Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a obţinut miercuri, în cadrul galei de decernare a Premiilor Piaţa, ediţia a V-a, distincţia pentru cel mai bun produs cosmetic lansat în 2010 – gama Gerovital H3 Evolution, realizată după o formulă revoluţionară bazată pe cele mai noi descoperiri ale cosmeticii moleculare.
Premiul are la bază votul comercianţilor şi reflectă inclusiv felul în care Gerovital H3 Evolution a fost apreciat prin prisma volumului şi a valorii vânzărilor înregistrate după lansarea produsului pe piaţă.
“Ne bucură acest premiu, care recompensează inovaţia şi reuşita de a face din Gerovital, o marcă 100% românească, un produs lider de piaţă”, declară Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “Gerovital H3 Evolution este o gamă complexă, cu rol în încetinirea mecanismelor de îmbătrânire a pielii, care a fost foarte bine primită de piaţă, în ciuda unui context economic dificil pentru toată lumea. Gerovital s-a impus ca un produs revoluţionar în industria cosmetică, aşa încât, pentru a putea vorbi despre o evoluţie, nu puteam decât să mizăm şi de această dată pe noutate şi cercetarea de laborator.”
Nouă gama Gerovital H3 Evolution foloseşte complexul revoluţionar anti-îmbătrânire SOD-Tylagen-GP4G, care acţionează la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii şi reînnoirea energiei celulelor. Gama conţine zece produse structurate pe două grupe de vârstă, care sunt perfect adaptate nevoilor pielii. Eficienţa acestora a fost testată senzorial şi instrumental  în cadrul Laboratoarelor Dermscan Franţa.
Lansarea gamei a beneficiat în primăvara de o campanie integrată de comunicare, care a contribuit la creşterea vânzărilor pentru toate produsele de îngrijire facială aflate sub brandul Gerovital. În intervalul ianuarie-august 2010, brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei, menţinându-se lider de piaţă, şi o cotă valorică de 13,10%, în creştere faţă de perioada similară a lui 2009.  Anul trecut, Gerovital a fost lider în volum, pe segmentul face care, cu o cotă de 12,45%.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător 100% românesc de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.