Transport GRATUIT în România la toate Casetele Cadou | Beauty Advent Calendar: Descoperă Surpriza Zilei
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII

    Presă

    OnlineComunicate de presă
    Vezi toate comunicatele
    Gerovital: Locul 1 la categoria produse de îngrijire românești
    Cluj-Napoca, 12 septembrie 2013: Pentru al doilea an consecutiv, Gerovital se află pe primul loc în Topul produselor românești de îngrijire, conform studiului desfășurat de către compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz. Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand.

    „Suntem mândri că Gerovital, o marcă a inovației românești și un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, rămâne cel mai îndrăgit brand de îngrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. „Esența profund românească a produselor noastre Gerovital și respectul pe care-l purtăm creatoarei acestuia, Prof. Doctor Ana Aslan, sunt tot atâtea motive de investiții constante în păstrarea acestora la cel mai înalt nivel de calitate. Le mulțumim tuturor consumatorilor noștri pentru încrederea pe care ne-o acordă și îi asigurăm că vom rămâne dedicați acestei mărci și modului în care produsele noastre le răspund așteptărilor”, a mai adăugat acesta.

    De asemenea, Gerovital se află pe locul al patrulea în topul general al celor mai puternice 50 de branduri românești, alcătuit de Unlock Market Research. Alături de acesta, în top mai sunt prezente atât brandul Farmec, cât și Doina, unul dintre cele mai longevive și mai îndrăgite produse ale companiei. Acesta din urmă a avut o urcare spectaculoasă de opt poziții în top față de anul trecut, datorită extinderilor de gamă și a menținerii calității și eficienței specifice produselor Doina.

    Studiul Unlock Market Research s-a desfășurat pe un eșantion de 1,200 de consumatori și este reprezentativ urban la nivel de regiune, împărțire pe sex și vârstă a populației de peste 18 ani. Întregul studiu poate fi citit în cea de-a patra ediție a topul Biz 50 cele mai puternice branduri românești, cât și la adresa http://www.revistabiz.ro/50-cele-mai-puternice-branduri-romanesti-in-2013-1365.html.


    Despre Farmec SA Cluj-Napoca

    Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

    În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Polonia, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

    Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți legate de brand, sfaturi utile din partea specialiștilor noștri, surprize și concursuri ne puteți urmări și pe conturile noastre de social media.
    Twitter: twitter.com/FARMEC_Company
    Facebook: facebook.com/farmec.company