Livrare gratuită la plata online cu cardul.
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Unirea la feminin
Sugestii de căutare
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII

    Termeni şi condiţii

    1. PREVEDERI GENERALE
    Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui site web www.farmec.ro (în continuare „farmec.ro”/„Site-ul”) şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui Site (denumiţi în continuare „Termenii”).
    Orice produs sau serviciu oferite prin acest Site, se adresează persoanelor fizice care le pot achiziționa/ accesa în folos propriu fără scop de revanzare, numite în continuare “Client”/ “Clienți”. Farmec nu are nici o obligație sau răspundere rezultată ca urmare a revânzărilor succesive de produse și/sau servicii realizate de Clienti.
    Vă rugăm să citiţi Termenii şi Politica noastră de confidenţialitate (denumite în continuare în mod colectiv „Politicile de protecţie a datelor”) înainte de a utiliza Site-ul și de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea și utilizarea acestui Site și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești Termeni, precum și Politicile privind protecția datelor.
    Dacă nu acceptați în mod integral Termenii și Politicile de protecţie a datelor, nu utilizaţi acest Site. Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când aceşti Termeni fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii specificaţi pe farmec.ro la momentul plasării comenzii.
    Dacă aveţi orice întrebare referitoare la Termeni sau la Politicile de protecţie a datelor, ne puteţi contacta în orice moment la adresa gdpr@farmec.ro
    Contractul (aşa cum este definit în continuare) poate fi încheiat, dacă vă exprimaţi opţiunea în acest sens.
    Toate termenele prevăzute în prezenta sunt interpretate că sunt exprimate în zile calendaristice. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, termenul se prelungește în mod corespunzător până în prima zi lucrătoare următoare.


    2. OPERATORUL SITE-ULUI

    Operatorul site-ului www.farmec.ro este societatea FARMEC S.A., organizată în baza legii române, cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Henri Barbusse nr. 16, Cod 400616, Județ Cluj, România, cod de identificare fiscală RO199150, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/14/1991.


    3. DATELE CLIENTULUI

    Informaţiile sau datele cu caracter personal pe care le furnizează Clientul vor fi prelucrate în conformitate cu Politicile de protecţie a datelor. Prin utilizarea acestui Site și/sau plasarea unei comezi de produse prin intermediul farmec.ro, Clientul își exprimă în mod expres și neechivoc consimţământul privind prelucrarea acestor informaţii şi date şi declară că toate informaţiile şi datele pe care ni le furnizează sunt veridice şi exacte și că a obținut acordul prealabil scris al titularului informațiilor și/sau datelor, în eventualitatea în care informațiile și datele pe care ni le furnizează prin intermediul Site-ului nu îi aparțin.


    4. UTILIZAREA SITE-ULUI
    Prin utilizarea acestui Site şi/sau plasarea oricărei comenzi de produse prin intermediul acestuia, Clientul se obligă:
    • Să folosească acest Site exclusiv pentru a transmite întrebări legitime sau a efectua comenzi legitime.
    • Să nu efectueze nicio comandă falsă sau frauduloasă. În cazul în care avem motive întemeiate să credem că a fost efectuată o astfel de comandă, vom avea dreptul să anulăm comanda şi să informăm în mod corespunzător autorităţile competente.
    • Să furnizeze o adresă de e-mail, o adresă poştală şi/sau alte date de contact corecte şi exacte. În egală măsură, Clientul își exprimă consimţământul să folosim aceste informaţii pentru a fi contactat în eventualitatea în care acest lucru este necesar (vedeţi Politica noastră de confidenţialitate).
    Dacă nu ne sunt furnizate toate informaţiile de care avem nevoie, este posibil să nu putem să finalizăm comanda dumneavoastră.
    Prin plasarea unei comenzi prin intermediul Site-ului, Clientul declară că are peste 16 ani şi că are capacitatea legală de a încheia contracte ferme.

    Contul de Client
    Fiecare Client are posibilitatea de a-și crea un Cont de Client pe platforma farmec.ro, urmând a deveni membru farmec.ro și a beneficia de toate avantajele înregistrării contului.
    Vă rugăm să aveți în vedere faptul că dumneavoastră sunteţi singurul răspunzator pentru menţinerea confidenţialităţii şi a securităţii contului dumneavoastră. De asemenea, sunteţi singurul răspunzător pentru toate activităţile care se desfăşoară prin intermediul sau în legatură cu contul dumneavoastră şi acceptaţi să notificaţi imediat Farmec cu privire la orice utilizare neautorizată a contului dumneavoastră sau orice altă încălcare a securităţii. Farmec nu va răspunde pentru daunele ce rezultă din utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră.
    În cazul campaniilor dedicate membrilor farmec.ro care implică trimiterea de minimostre sau materiale de promovare, acestea se vor trimite doar Clienților care au domiciliul în România.

    Fraudă
    Tentativele de acces neautorizat la Site incluzând dar nelimitându-se la orice încercare de a accesa datele personale ale altui Client, de a modifica conţinutul site-ului farmec.ro sau de a afecta performanţele serverului pe care acesta rulează vor fi considerate tentative de fraudare a site-ului farmec.ro şi vor fi raportate autorităților competente, punând în mişcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

    Comunicare
    Vor fi excluse din site sau ignorate păreri sau adresări ce conţin injurii sau un limbaj neadecvat.
    Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite Farmec să îl contacteze prin orice mijloc disponibil incluzând și mijloace electronice.
    Completarea parțială sau integrală a formularului de contact și trimiterea acestuia nu reprezinta în nici un fel un angajament din partea Farmec de a contacta Clientul.

    Cookies
    Site-ul farmec.ro utilizează cookies proprii și cookie-uri instalate de terte părți, precum Google, pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pe site. Cookie-urile utilizate pe prezentul Site oferă un feedback valoros și ne ajută în încercarea de a îmbunătăți experiența online.
    Un “Internet Cookie” este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Acesta nu este un virus și nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate.
    Cookie-urile asigură userilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorillor, deoarece acestea stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet ( ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături etc.)
    Unele browsere vă oferă posibilitatea de a controla cookie-urile, în sensul dezactivării lor. Trebuie însă să țineți cont de faptul că dezactivarea cookie-urilor ar putea duce totodată la scăderea calității vizitelor dumneavoastră pe site-ul farmec.ro.
    Vedeți detalii în Politica de confidențialitate.


    5. COMANDA

    Pentru a plasa o comandă, Clientul trebuie să urmeze procedura online de cumpărare, să completeze cei patru pași: facturare, livrare, plată, verificare și să dea click pe „Trimite comanda”, acesta reprezentând pasul 5 - finalizare. Ulterior, Clientul va primi un e-mail de la noi prin care confirmăm lansarea comenzii („Confirmarea comenzii”). Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu înseamnă că o comandă a fost acceptată, deoarece comanda dumneavoastră constituie o ofertă pe care ne-o faceţi cu privire la cumpărarea unuia sau a mai multor produse de la noi. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţându-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Factura fiscală împreună cu certificatul de conformitate vor fi incluse în colet.
    Comanda se face prin sistemul nostru de comenzi, prin completarea formularului de comandă sau telefonic la numărul de telefon specificat în Site.
    Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
    În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de caăre Client înainte de momentul modificării.
    Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stocurile noastre. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare și dacă am primit deja plata aferentă produselor comandate, vă vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-aţi plătit.
    Farmec își rezervă dreptul de a refuza acceptarea totală sau parțială a unei comenzi efectuată de către Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
    a. Produsele nu exista în stoc;
    b. Plata nu este finalizată;
    c. Datele furnizate de către Client, pe Site, sunt incomplete sau incorecte;
    d. Activitatea Clientului pe Site poate și/sau produce daune de orice natură Farmec și/sau partenerilor acestuia;
    e. Există una sau mai multe comenzi confirmate şi neridicate.
    Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site în orice moment, în mod discreționar şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanţe excepţionale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment. Nu vom avea nicio răspundere faţă de Client sau orice parte terţă pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conţinut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.
    Farmec va anunța Clientul de indisponibilitatea unui produs comandat, Clientul având posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda parțială.
    Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon 0372 406 300, de luni până vineri, între orele 8-16, sau se poate trimite un email la adresa comenzi@farmec.ro.
    Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anuntațe atât pe Site cât și în comunicarea electronică.


    6. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

    Informaţiile prevăzute în Termeni şi datele cuprinse în acest Site nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la ofertă. Nu va exista niciun contract între Client şi Farmec în legătură cu niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către noi. Dacă oferta nu va fi acceptată, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.
    Contractul privind cumpărarea unui produs („Contractul”) se încheie numai în momentul transmiterii Confirmării de expediere.


    7. PREŢUL PRODUSELOR
    Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe Site-ul nostru, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe Site-ul nostru sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comandă dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, din motive neimputabile nouă, comanda va considerată anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.
    Nu avem nicio obligaţie de a vinde vreun produs la un preţ inferior incorect (chiar şi în situația în care ați primit din partea noastră Confirmarea de expediere), dacă eroarea de preţ este evidentă, inconfundabilă şi ar fi putut fi identificată în mod rezonabil de dumneavoastră ca fiind o eroare.
    Preţurile afişate pe Site-ul nostru includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care se vor adăuga la suma totală datorată, aşa cum se specifică în secțiunea Cum cumpăr? – Care sunt costurile de transport?
    Preţurile pot fi revizuite în orice moment, fără nicio comunicare prealabilă, însă (cu excepţiile menţionate mai sus), nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă a dumneavoastră pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii.
    În magazinul online, acordăm diferite tipuri de reduceri. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. Promoţiile şi reducerile nu se pot cumula cu alte promoţii şi reduceri existente în magazinele fizice de prezentare Farmec/Gerovital.


    8. PLATA PRODUSELOR
    După ce Clientul a selectat toate produsele pe care dorește să le cumpere prin adăugarea lor în coşul de cumpărături, următorul pas este de a parcurge procesul de finalizare a comenzii şi de a efectua plata. Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie să urmeze paşii din procesul de cumpărare, completând sau verificând informaţiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decât atât, pe toată durata procesului de cumpărare, înainte de a efectua plata, Clientul poate modifica datele comenzii. De asemenea, dacă Clientul este un membru înregistrat, va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de acesta, în secţiunea „Contul meu”.
    Opțiunile de plată diferă în funcție de țara de livrare. În cazul în care țara de livrare este România sunt disponibile toate formele de plată prezentate mai jos, iar în cazul în care țara de livrare este alta decât România, plata se va putea realiza doar prin ordin de plată sau online.

    Modalitățile de plată sunt: ramburs, ordin de plată sau online:
    a. Ramburs prin Poşta Română
    b. Ramburs prin Curier
    c. Ordin de plată (FARMEC SA, Str. H. Barbusse, nr. 16, Cluj-Napoca, Nr. Reg. Comerţului J12/14/1991, CIF 199150
    Cont în cazul plății în lei: RO78 INGB 0003 0081 8172 8942, deschis la ING Bank Cluj
    Cont în cazul plății în euro pentru comenzile pe varianta în engleză a Site-ului www.farmec.eu : Account opened at ING BANK, Cluj-Napoca branch, SWIFT: INGBROBU
    IBAN CODE: RO14 INGB 0003 0081 8169 0712)
    În cazul în care plata se realizează prin Ordin de plată, livrarea produselor se va realiza doar după înregistrarea acesteia.
    d. Online
    Plata se realizează în condiţii de siguranţă deplină, fără a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate pe serverele eBTpay (ale Băncii Transilvania), prin procesatorul de plăţi Romcard, iar farmec.ro nu solicită şi nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Clienților. Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, acestea pot lipsi).
    Cardurile de credit sunt supuse unor verificări de validare şi autorizare de către instituţia emitentă. În cazul în care nu primim autorizarea necesară, nu ne vom asuma răspunderea pentru nicio întârziere a livrării produselor comandate sau, după caz, nelivrarea acestora şi nu vom mai putea încheia niciun Contract cu dumneavoastră.
    Secure Socket Layer (SSL)
    Site-ul farmec.ro foloseşte criptare SSL pe toate paginile web unde se realizează plăţile. Pentru a putea face cumpărături prin aceste servicii, trebuie să utilizaţi un browser care permite SSL, precum Firefox, Safari, Google Chrome, Opera, Internet Explorer sau altele compatibile, astfel, vom putea proteja confidenţialitatea datelor dumneavoastră personale.
    3D Secure
    3D-Secure este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa şi Mastercard. Folosirea acestui sistem permite creşterea securităţii tranzacţiilor online. În caz de pierdere sau furt, cardul înrolat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terţe persoane pentru cumpărături online.
    Procesul de autentificare nu necesită instalarea vreunei aplicaţii speciale pe computerul dumneavoastră şi nici nu îngreunează navigarea pe internet.


    9. LIVRARE

    Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul 5 de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de comandă până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere.
    Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare.
    Dacă, din motive obiective, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de duminică.
    În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
    În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând următoarele date: numărul de telefon 0372 406 300 sau adresa de e-mail: comenzi@farmec.ro.
    În cazul livrării prin curier, în situația în care Clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul Farmec, Clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. În acest caz, adresa de livrare a coletului se va confirma împreună cu un consilier de clienți Farmec, telefonic sau prin e-mail.
    În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail comenzi@farmec.ro.
    După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email comenzi@farmec.ro și să atașați o poză cu produsele sau coletul.
    Farmec nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.
    În cazul în care termenele de livrare şi/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, Farmec va anunța clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.
    Livrarea produselor se poate face în țările: România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.

    Metode de livrare pentru România
    a. Curier
    b. Poşta Română

    Metode de livrare pentru țările menționate mai sus, mai puțin România
    a. Curier, CPT, Door to door
    Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Farmec și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
    Livarea CPT sau Carriage paid to implică:
    Vânzătorul plătește pentru transportul mărfii la destinația convenită. Riscurile de pierdere sau de deteriorare a mărfii, precum și orice alte cheltuieli suplimentare cauzate de evenimente care au avut loc după ce marfa a fost predata cărăușului trec de la vânzător la Client în momentul în care marfa a fost predată cărăușului.


    10. TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
    Cu exceptia livrării CPT (Carriage paid to), toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vor reveni Clientului din momentul livrării, atunci când Clientul sau când o parte terţă desemnată de către Client, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.
    Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera Clientului numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (aşa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor va reveni imediat Farmec dacă rambursăm Clientului orice astfel de plată.


    11. POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

    Dreptul de retragere

    Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.
    Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice Farmec intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Cluj-Napoca, str. Henri Barbusse nr. 16 sau prin trimiterea unui e-mail la: comenzi@farmec.ro, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

    Efectele retragerii

    În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă există) etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Farmec despre intenția de retragere din contract.

    Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării, în cel mult 14 de zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract,. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitatile de livrare standard oferite de Farmec, achitată de către client, nu se rambursează. Farmec poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către Farmec, fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
    Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilat, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către Farmec si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.


    12. GESTIONAREA RECLAMAŢIILOR. GARANȚIA
    În cazul unor reacţii adverse/neplăcute ca efect al utilizării produselor, sunteţi rugat să anunţaţi Departamentul de Control al Calităţii al companiei Farmec, descriind în detaliu problema, pentru o evaluare cât mai corectă şi relevantă din partea specialiştilor noştri. Pentru a lua legătura cu aceştia, vă rugăm să completaţi formularul de contact de pe site și să alegeți destinatar “Controlul Calității”.

    Garanția legală de conformitate
    Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
    În cazul lipsei conformităţii, este necesară prezentarea produsului neconform în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente precum și dovada achiziției acestuia (copie după factura fiscală și certificatul de conformitate). În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.


    13. PROPRIETATE INTELECTUALA ȘI COPYRIGHT
    Acest site este protejat prin drepturile de autor.
    Tot conţinutul site-ului www.farmec.ro, inclusiv textele, imaginile, elementele grafice, fișierele audio şi video, mărcile de înregistrare, mărcile de servicii, desenele și modelele industriale, denumirile comerciale sunt proprietatea exclusivă a Farmec şi nu pot fi reproduse, modificate, transmise, refolosite, însuşite, utilizate, sau folosite în mod public sau cu scopuri comerciale, fără a se obţine în prealabil acordul scris al FARMEC. FARMEC este singura entitate abilitată să utilizeze drepturile de proprietate intelectuală şi industrială şi drepturile de publicitate aferente acestora, aceasta neacordând nicio licenţă, niciun alt drept decât acela de a consulta Site-ul.
    Orice reproducere sau reprezentare, integrală sau parţială, a site-ului sau a oricăruia dintre elementele care îl compun, indiferent pe ce suport şi indiferent sub ce formă, în alte scopuri, în special comerciale, este interzisă în mod expres.
    Orice cerere de autorizare trebuie trimisă la următoarea adresă: FARMEC SA – str. Henri Barbusse nr.16, Cluj-Napoca. Orice utilizare neautorizată, încălcare a drepturilor de autor sau a altor drepturi de protecţie a proprietății intelectuale şi industriale poate genera intentarea unor acţiuni civile sau penale.


    14. CESIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA
    Contractul încheiat între Farmec şi Client are un caracter obligatoriu pentru fiecare dintre părți.
    Clientul nu poate transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile sale care decurg din acesta, fără a obţine în prealabil acordul Farmec scris.
    Farmec poate transfera, cesiona şi/sau subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile noastre care decurg din acesta, în orice moment și pe toată durata Contractului. Pentru evitarea oricărei ambiguităţi, orice astfel de transfer, cesionare, grevare sau altă înstrăinare nu va afecta drepturile legale ale Clientului în calitate de consumator şi nu va anula, reduce sau limita în niciun alt mod orice garanţie care a fost acordată Clientului, în mod expres sau implicit.


    15. NOTIFICĂRI
    Farmec vă poate trimite notificări referitoare la activitatea companiei şi a Site-ului farmec.ro pe adresa de e-mail înscrisă în formularul de abonare la notificări sau prin alt mijloc de comunicare. Primirea notificărilor presupune selectarea opțiunii corespunzătoare prin completarea unui formular de către Client prin intermediul Site-ului farmec.ro sau prin intermediul unei pagini de campanie a societății Farmec, precum și acceptarea necondiționată a Termenilor, în cazul în care nu și-a exprimat deja acest acord.
    Datele preluate de la Client în scopul expedierii notificărilor pot și vor fi folosite de către Farmec în limitele Politicii de confidențialitate.
    Renunțarea la primirea notificărilor de către Client se poate face în orice moment prin următoarele metode:
    a) Folosind legătura special destinată din cadrul newsletterelor.
    b) Prin contactarea Farmec, conform cu informațiile de contactare, și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.
    Renunțarea la primirea notificărilor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru Termeni.
    Farmec își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora va trimite notificări cât și dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client care și-a exprimat anterior consimțămaâtul de a primi notificări, fără nici un angajament ulterior din partea Farmec, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.
    Farmec nu va include în notificările transmise Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de conținut care să facă referire la vreun terț care nu este partener al Famec, la momentul expedierii buletinului.


    16. LITIGII
    Orice raport stabilit prin achiziționarea de produse sau servicii prin intermediul Site-ului este reglementat și interpretat în concordanță cu legile României, iar Clientul admite să se supună jurisdicției exclusive a instantelor competente din România.
    Orice conflict între Farmec şi altă parte este supus unei soluţionări pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la un punct comun prin această metodă, competenţa revine instanţelor de judecată din Cluj-Napoca.


    17. ÎNCETARE
    Farmec îşi rezervă dreptul de a înceta activitatea Site-ului fără vreo notificare prealabilă.


    18. ALTE CLAUZE
    Aceşti Termeni şi orice document la care se face trimitere în mod expres constituie acordul integral dintre Client şi Farmec în ceea ce priveşte obiectul oricărui Contract şi înlocuieşte orice alt acord, orice altă înţelegere sau orice alt aranjament anterior verbal sau scris dintre Client şi Farmec.

    Farmec își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale Site-ului/structurii acestuia, inclusiv modificări ce ar putea afecta Site-ul și/sau orice conținut fără notificare prealabilă a Clientului.
    Farmec nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe Site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Site-ului.
     
    Aplicabil din data de 25.05.2018