Transport GRATUIT în România la plata online, la comenzi de 59 lei.
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Comenzi telefonice+40 372 406 300
Sugestii de căutare
    Caută Cont Coș
    Coş cumpărături
    0 Produse
    0
    Nu ai nici un produs în coş.
    Foloseşte Testul Farmec
    sau intră în Lista de produse
    SUGESTII
    Farmec

    Vrei să porneşti o afacere în franciză?

    Împărtăşim cu partenerii noştri, experienţa de peste 100 de ani în industria cosmeticii, pentru a-și îndeplini visul de a avea propriul business de succes în franciză cu Farmec!

    CINE ESTE FARMEC

    Farmec este primul producător local de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand, a căror cifră de afaceri, la finalul anului 2019, a fost de peste 20 milioane lei / 4.2 milioane euro.

    Rețeaua de magazine proprii a ajuns la 30 de unități, cu deschiderea a două noi magazine în 2020 – în Târgu Mureș și Brașov.

    Magazinele Gerovital

    Dezvoltarea magazinelor Gerovital are la bază conceptul unic de „Doctor în Frumuseţe”, creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă.


    În cadrul magazinelor Gerovital se regăsesc produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului şi corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital şi Aslavital.

    Magazinele Gerovital au o acoperire naţională și sunt prezente în cele mai importante oraşe din ţară, în cadrul centrelor comerciale din Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Silbiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.

    Farmec Farmec











    Magazinele Farmec

    Magazinele Farmec oferă spre vânzare toate brandurile companiei Farmec, inclusiv produsele pentru îngrijirea locuinţei Nufăr şi Triumf.

    La nivel naţional, sunt deschise 8 magazine Farmec, situate în zonele centrale din principalele oraşe:Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.

    AVANTAJELE FRANCIZEI

    Deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o perioadă lungă de timp.

    Farmec

    Consiliere şi sprijin, de la analiza locaţiei până la proiectul final al magazinului.

    Farmec

    Sprijin şi monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusiv sortimentaţie adaptată local, concept şi echipamente necesare în magazin, pregătire personal şi echipă de management.

    Farmec

    Suport pentru strategia de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.

    Farmec

    Francizatul are la dispoziţie toate noutăţile şi inovaţiile reţelei și este membru activ în echipa Farmec S.A.

    Farmec

    Suportul acordat continuă și după deschiderea magazinului, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acţiuni de marketing specifice, programe şi promoţii organizate de Farmec S.A.

    INVESTIŢIE. CERINŢE DE BAZĂ SPAŢIU ŞI RESURSE

    Suprafaţă: minim 50 mp
    Poziţionare: centre comerciale, mall-uri, zone de trafic
    Nivel investiţional: peste 35.000 EURO, raportat în mod direct la suprafaţa şi locaţia magazinului

    PROFILUL INVESTITORULUI

    Suntem dornici să găsim parteneri care pot dezvolta brandurile Gerovital și Farmec.

    Considerăm acest parteneriat o relație bidirecțională, pentru care oferim toate instrumentele necesare construirii unei afaceri de succes, prin transparenţă maximă asupra obiectivelor şi rezultatelor urmărite.

    ETAPELE DEMARĂRII PARTENERIATULUI CU FARMEC
    1


    Scrie-ne oricând un mesaj pe franciza@farmec.ro

    2

    Vei fi contactat de reprezentatul Farmec pentru a începe discuţiile legate de franciză.

    3

    Vom face împreună analiza oportunităţilor de business șidecidem condiţiile de colaborare.

    4

    Semnăm contractul şi lansăm magazinul.

    Pentru mai multe informaţii

    Contactează-ne franciza@farmec.ro